Aby poszerzyć naszą ofertę fotowoltaiczną, we współpracy z firmą ACI Group proponujemy nowoczesne i doskonałe rozwiązanie dla firm lub domów, których dach nie jest idealny pod fotowoltaikę. Wiaty garażowe, których dach składa się całkowicie z paneli fotowoltaicznych.
Carporty
Zapotrzebowanie na coraz droższą energię elektryczną zmusza nas do poszukiwania rozwiązań alternatywnych. A takim rozwiązaniem jest energia dostarczana przez instalacje fotowoltaiczne.
Wybór miejsca
Jednym z pytań, na jakie musi sobie odpowiedzieć inwestor jest nie tylko moc potrzebnej instalacji ale także miejsce, gdzie instalacja powinna zostać zamontowana. Wybór zazwyczaj ogranicza się do dachu budynku lub działki, które jednak z uwagi na zapotrzebowanie albo nie spełniają warunków metrażowych, albo nie nadają się na miejsce instalacji z uwagi na zacienienie.
Wychodząc naprzeciw zapytaniom stworzyliśmy system wiat samochodowych FotoCarPark, których dach zrobiony jest z paneli fotowoltaicznych.
WIATA SAMOCHODOWA OPARTA NA SŁUPACH PIONOWYCH
Z PRZEZNACZENIEM DLA JEDNEGO SAMOCHODU
- kąt nachylenia dachu: 15 stopni;
- wymiar miejsca postojowego: 2,67 m x 4,96 m;
- minimalna wysokość miejsca postojowego: 2,30 m;
- wymagane wymiary miejsca na zabudowę: 3,30 m x 4,96 m;
- wymiar wiaty w rzucie: 3,06 m x 4,96 m;
- powierzchnia zabudowy wiaty: 15,18 m2;
- maksymalna wysokość wiaty: 3,55 m;
- materiał konstrukcji nośnej: stal ocynkowana ogniowo;
- sposób przytwierdzenia wiaty: betonowe stopy fundamentowe;
- sposób montażu konstrukcji nośnej wiaty: połączenia śrubowe;
- pokrycie dachu: panele fotowoltaiczne;
- sposób przytwierdzenia paneli do konstrukcji nośnej: połączenia śrubowe;
- sposób uszczelnienia połączeń między panelami: masa uszczelniająca;
WIATA SAMOCHODOWA OPARTA NA SŁUPACH W KSZTAŁCIE LITERY V
Z PRZEZNACZENIEM DLA JEDNEGO SAMOCHODU
- kąt nachylenia dachu: 15 stopni;
- wymiar miejsca postojowego: 2,90 m x 4,79 m;
- minimalna wysokość miejsca postojowego: 2,30 m;
- wymagane wymiary miejsca na zabudowę: 3,50 m x 4,79 m;
- wymiar wiaty w rzucie: 3,30 m x 4,79 m;
- powierzchnia zabudowy wiaty: 15,81 m2;
- maksymalna wysokość wiaty: 3,80 m;
- materiał konstrukcji nośnej: stal ocynkowana ogniowo;
- sposób przytwierdzenia wiaty: betonowe stopy fundamentowe;
- sposób montażu konstrukcji nośnej wiaty: połączenia śrubowe;
- pokrycie dachu: panele fotowoltaiczne;
- sposób przytwierdzenia paneli do konstrukcji nośnej: połączenia śrubowe;
- sposób uszczelnienia połączeń między panelami: masa uszczelniająca;
Każda z powyższych wiat składa się z elementów cynkowanych ogniowo a następnie na specjalne życzenie malowanych na dowolny kolor. Dach zbudowany jest z dziesięciu paneli fotowoltaicznych uszczelnionych przed penetracją wody. Całość instalacji może dostarczyć średnio ponad 3,2 kW (dla paneli o mocy 320 Wp). Wiata taka jest w stanie wyprodukować w polskich warunkach około 3100kWh energii elektrycznej rocznie. Jest to energia wystarczająca na około 100 ładowań samochodu elektrycznego, w zależności od modelu i sposobu użytkowania.
Stacje do ładowania EV
W naszej ofercie znajduje się także szeroka gama ładowarek do samochodów elektrycznych, które zapewnią Państwu wygodę oraz optymalny czas ładowania. W połączeniu z FotoCarparkiem mogą Państwo korzystać ze swoich samochodów bez opłat za energię!
STACJA ŁADOWANIA STOJĄCA
Stacja jest wyposażona w dwa podświetlone gniazda typu 2 zabezpieczone przed wpływem czynników atmosferycznych. Występuje w wersji 16 A, 32 A, zarówno 1- jak i 3-fazowej, z opcjonalnym licznikiem energii elektrycznej. Posiada oddzielne zabezpieczenia i wyłączniki różnicowoprądowe dla każdego gniazda oraz zintegrowaną elektronikę obsługującą komunikację między stacją a samochodem.
- Złącza (Mode-3)
- Personalizacja
- Wykonanie stojące lub naścienne
- Instalacja typu plug & play
- Lokalny i zdalny monitoring oraz kontrola urządzeń
Przeznaczenie
- Parkingi w przestrzeniach publicznych
- Parkingi w przestrzeniach publicznych
- Stacje autobusowe i kolejowe
- Restauracje
- Parki maszynowe
ŁADOWARKA SAMOCHODOWA TYPU WALLBOX
Stacja produkowana jest w dwóch wariantach z gniazdami lub wtyczką z kablem. W obu wariantach możliwe jest użycie złącz typu 1 lub typu 2. HC występuje w wersji 16 A, 32 A, zarówno 1- jak i 3-fazowej, z opcjonalnym licznikiem energii elektrycznej. Posiada zabezpieczenie nadmiarowoprądowe i wyłączniki różnicowoprądowe oraz zintegrowaną elektronikę obsługującą komunikację między stacją a samochodem.
- Ładowanie samochodów w trybie – Mode-3
- Złącze typu 1 lub typu 2
- Moc od 3,7 kVA do 22 kVA
- Wykonanie z gniazdem lub wtyczką
- Prosta i intuicyjna obsługa
- Informacja o statusie ładowarki
Przeznaczenie
- Garaże i wiaty parkingowe
- Parkingi w zamkniętych przestrzeniach publicznych
- Parkingi w hotelach i pensjonatach
- Parki maszynowe